Medvědí skála - Ostravice - vstup zdarma

Tipy kam na výlet ve Frýdku-Místku a na Frýdeckomístecku.

Výletník, cestovatel, turista - moderátor/ka: iris

Uživatelský avatar
Katušenička
Redaktor/ka
O výletech: 80
Registrován: pon 19. bře 2018 11:27:34

Vyhlídkové místo Medvědí skála - Ostravice - vstup zdarma

Příspěvek od Katušenička » úte 30. říj 2018 13:38:55

Pískovcový skalní útvar Medvědí skála najdeme mezi obcemi Ostravice a Malenovice pod vrcholem Ostré hory. Ze skály je pěkný výhled do údolí na Ostravici a také na horu Smrk.

K vyhlídce vás zavedou značky žlutých medvídků tzv. Medvědí stezka , která začíná od hotelu Sepetná. Pokud vyrazíte autem, zaparkujte jej na bezplatném parkovišti u transformátoru, odkud se vydáte směrem po asfaltové cestě směrem k hotelu Sepetná, za ním už najdete první medvědí značky. Po 500 m od rozcestí sejdete z asfaltové cesty do svahu na lesní cestu, která vás zavede až k Medvědí skále. Poté co se pokocháte výhledy, zpátky se můžete vydat po stejné trase nebo pokračovat po cestě dále přes sjezdovku Ostrá a vyjdete na asfaltové cestě, kde vede modrá turistická značka, vydat se můžete vlevo na nějakou dobrotu k vyhlášenému občerstvení U Zbuja nebo vpravo zpět na parkoviště.

Od parkoviště je Medvědí skála vzdálená cca 1,8 km, celý okruh je pak přibližně 4 km.

Výlet se dá v pohodě zvládnout s dětmi, ale pro ty nejmenší zvolte vhodné nosítko, s kočárkem se tady nedostanete.
Medvědí skála1.jpg
Výhled z Medvědí skály (zdroj: vlastní foto)

Degustační set Medoviny z Vysočiny

Zpět na „Tipy na výlety Frýdek-Místek a Frýdeckomístecko (Třinec, Vratimov, Bystřice, ...)“