Jeskynní vyhlídka (Hory) ŽÁDNÉ VSTUPNÉ

Tipy kam na výlet v Karlových Varech a na Karlovarsku.

Výletník, cestovatel, turista - moderátor/ka: Marfenaj

Uživatelský avatar
Marfenaj
Moderátor/ka
O výletech: 194
Registrován: úte 17. říj 2017 22:08:18

Vyhlídkové místo Jeskynní vyhlídka (Hory) ŽÁDNÉ VSTUPNÉ

Příspěvek od Marfenaj » stř 24. říj 2018 0:01:17

Přímo dechberoucí pohled na meandr řeky Ohře se otevírá z Jeskynní vyhlídky. Už příchod k ní je romantický, musíte překonat skalky, které jsou opatřeny řetězy, o něž je třeba se přidržovat. Přesto běžně zdatný turista cestu lehce zvládne. My ji zvládli i s dvouletou slečnou. Samotné vyhlídkové místo je vrchol skalky s prudkým srázem do údolí. Zdobí ho dřevěný kříž.
Nejsnadnější cesta vede k vyhlídce z modré turistické značky spojující Loket a Karlovy Vary přes Svatošské skály. U bývalého cínového dolu Wildenava odbočíme doleva do kopce na NS Doubí - Svatošské skály. Cca 200 m za samotou Wildenava sledujeme cestu vpravo na hřeben vrchu Kovářka (NS pokračuje ke smírčímu kříži vlevo). Po zhruba 20 minutách narazíme na vrásčitou skálu u níž sejdeme z naší cesty a vydáme se již přímo k vyhlídce kolem zmíněných skalek.
Další cesta je možná z obce Hory lesními cestami. Zde ale doporučuji se pohybovat dle GPS.
Přílohy
Od Věra Ma

Degustační set Medoviny z Vysočiny

Zpět na „Tipy na výlety Karlovy Vary a Karlovarsko (Ostrov, Jáchymov, Toužim, Teplá, ...)“